Jag har fått paket.

Det kom en budbil hem till mig med mina Meat Loaf biljetter. Det gick snabbt att få hit dem från Tyskland. Så nu är konsertbiljetterna här och de andra för att få träffa Meat kommer vi hämta ut samma dag som konserten. Åhh jag längtar som fan och nu när jag såg biljetterna blev det helt plötsligt så verkligen att det kommer ske. Plus att det gick upp för mig att jag har lagt en mindre förmögenhet på detta. Biljetterna till konserten kostar 92 euro styck, de andra biljetterna kostar det dubbla. Jag kommer bjuda min mamma på dessa biljetterna så det blir dyrt för mig. Men det är värt det, så värt det. Jag vet för jag har gjort det innan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0