Jag är inte riktigt nöjd.

Jag är i ett evigt letande efter det perfekta schampot och det går inte så bra. Men nu har jag fått hem ett schampo-bar från Rockaholic som jag ska testa. Jag tycker inte riktigt om det där att man måste ha balsam efter att man tvättat håret. Schampot gör det rent men torkar ut det och så måste man ha ett balsam för att kunna reda ut det sen. Det känns inte rätt att det ska vara så och med det schampot jag köpt nu ska det inte behövas balsam. Jag har tvättat håret en gång nu och jag har haft i lite leave in-balsam så det gick att reda ut. Så nu blir det att vänja håret vid det nya schampot och att det inte får något balsam så får vi se hur det blir. Sen skulle jag nog behöva klippa topparna med men det är ett senare problem. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Woho den har jag!

2013-01-11 @ 20:36:32
Postat av: Johanna

Eller så kan du testa balsammetoden. Håret blir extremt glansigt, hårbotten blir friskare och inga styling produkter behövs för håret blir fint av sig självt :)

2013-01-12 @ 21:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0