Dagens fynd.

Ibland kändes det som om auktionen aldrig skulle ta slut och hade vi stannat kvar till slutet hade jag nog somnat i en gammal soffa. Det tär på krafterna att hålla igång en hel vecka som jag gjort nu. Men det var värt att stiga upp tidigt och gå på auktion för jag fick med mig en skitfin sak hem. En gammal cykelväska i papp från 40-50-talet troligtvis och den är så snygg. Sen ropade jag även in ett kryddställ till mamma då hon har börjat samla på dem och detta var komplett. Ni vet såna trälådor med fyrkantiga burkar i glas som man ska ha mjöl och socker i. Detta var riktigt snygg och vi fick den billigt som fan med. Men här är min fina fina väska.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0