Tack för den då!

Så har man blivit sjuk och har feber självklart. Min kropp klarar inte av stress så nu bröt den ihop och febern kom. Jag är inte förkyld och så utan bara feber och lite hosta men det är jobbigt det med. Särskilt när man vet att man måste till skolan imorgon då det är redovisning. och den är obligatorisk. Åhh hoppas det går över snabbt bara jag får vila för det är stressen som gjort att det blir såhär. Dagens plugg kan jag göra från soffan och jag får ta det lugnt imorgon när jag ska till skolan och sen kan jag vila hela fredagen. Jag ska jobba i helgen så det måste försvunnit tills dess. Men då jag inte är förkyld så ska det nog inte vara några problem. Nu blir det att tänka positivt och äta äppelpaj till middag för det blir man alltid frisk av.
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tips är att koka ingefärs te. det är inte så gott men funkar!

2013-02-06 @ 11:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0