Klippning.

Har precis varit inne i stan och klippt mig, fixat pass till när jag ska till Hamburg och träffa Meat Loaf och bytt en helg på jobbet så jag kan åka till Hamburg. Jag tänkte att det var lika bra att fixa med passfotot idag när jag ändå var snygg i håret efter klippningen och vet ni vad? Jag tror fan jag lyckades bli snygg på bilden. Detta blir faktiskt mitt första pass jag äger, ja det är på tiden att jag skaffar ett pass och ser mig om i världen lite. Det är en anledning till varför jag älskar min praktik så mycket. Den gör det möjligt för mig att åka runt till nya platser och träffa snygga karlar som spelar i band. Perfekt liv det kommer bli. Nu blir det iallafall tentaplugg resten av dagen. För de där jävla budgetarna ska sitta tills imorgon. Här får ni bilder på dagens outfit vilket ni inte fått se på evigheter och före- och efterbilder på håret. Förebilden är dock riktig hemsk men det beror på att håret precis blivit borstat, det ser snyggare ut sen när det lagt sig lite igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0