Jag blev facerapead av en 2-åring igår.

Jag hade precis skickat ett meddelande till Nicolina på facebook med mobilen när Linnea lyckades sno mobilen från mig. Hon vägrade ge tillbaka den så jag fick jaga henne några varv runt i lägenheten innan jag fick tag på henne. Hon och Tyra fick ju tag på mobilen och ringde min pappa en gång vilket inte är så farligt, men det är inte så stor chans att det är just pappas nummer hon lyckas ringa upp igen. Självklart hade hon inte ringt upp pappa när jag lyckades sno tillbaka mobilen. Utan istället hade hon lyckats att kopiera mitt skvallermeddelande till Nicolina och skickat det på facebook till Adde som är trummis i Hardcore Superstar. Men jag tror jag lyckades radera det helt så han inte kan se det för det försvann på min sida iallafall. Hon är lite busig den där ungen och jag har nu kollat upp hur jag kan låsa skärmen med lösenord så de inte kan låsa upp den. Lite jobbigt är dock att jag måste välja att låsa den med lösenord varenda gång jag varit inne på mobilen. Det går inte automatiskt utan man måste ha lösenord för att kunna låsa med lösenord. Gissa vem som kommer glömma bort att göra det och så det kan skickas meddelande och ringas av 2-åringar även nästa helg? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0