Har snott min brors internet nu.

Sitter ute i Bölminge och snor lite internet av min bror medan jag väntar på att familj och vänner ska dyka upp. Det har varit fullt ös hela dagen och jag är rätt trött nu men det ska fan gå. Jag, Amanda, Emma och Peter var ju och kollade på The Scams igår och de var riktigt grymma och sen sov jag över hos Amanda. Så idag blev jag upphämtat vid bussen i Ljungby för att gå på loppis och second hand med min pappa, ena bror och Therese. Jag hittade en riktigt snygg sittpuff för typ inga pengar alls så är riktigt nöjd nu. Men som ni förstår så har det varit fullt upp hela dagen och jag har inte kunnat ta det lugnt alls. Men nu blir det en liten lugn stund här hos min bror innan alla människor dyker upp hos min pappa för då får jag pallra mig ner dit igen. Snart kommer även bilder på de otroligt snygga karlarna i The Scams upp här på bloggen. Så då måste ni in och kolla på dem.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0