Fredag

Fredag idag och jag spenderar den med 39 graders feber. Den försvann helt igår och låg på 36,4 vilket är min vanliga temperatur. Men idag kom den tillbaka värre än någonsin och det känns inte som om den är på väg ner. Så det blir som ni förstår inget jobb i helgen vilket suger som fan. Jag blir sjuk en gång varannat år och självklart ska det bli nu. Men, men är jag sjuk nu slipper jag det sen. Nu sitter jag bara och väntar på att mamma och pappa ska dyka upp med lite förnödenheter så jag klarar mig i helgen. Ringde precis mamma för tredje gången med önskemål på vad jag kan tänkas behöva. Hur ska man kunna klara en influensa utan gröna russin liksom?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0