Ikväll blir det konsert!

Åhh jag längtar som fan till ikväll när jag äntligen får se The Scams och Bullet live igen. Det kommer fan bli magiskt. Just nu håller jag på att städa min lägenhet så den är fin tills min date och konsertkompis kommer. Snart ska jag börja fundera ut vad jag ska ha på mig ikväll. Jag har lite tankar men vet inte om det kommer bli snyggt eller inte. Så får testa mig fram lite. 
 
Jag älskar min nya byxdress jag fick av mamma i julklapp. Den är så snygg och bekväm att jag tror jag dör.
 

Kommentarer
Postat av: Seance

God Jul och Gott Nytt År!

Efter åtskilliga sömnlösa nätter, tunga terapibesök och svår beslutsångest är äntligen årets 10 bästa konserter, album och låtar korade! på Seance.blogg.se

Nytt för i år är att årets bästa låtar har länkar till dess musikvideos så nu kan du åka med samtidigt som du läser recensionerna.

Så släpp sargen och åk med! vem vet du kanske hittar en ny musikalisk upptäckt!

Besvärjelser, kritik och förbannelser angående årsbästa listan mottages tacksamt i kommentators fältet.

2013-12-26 @ 13:17:10
URL: http://seance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0