Förbannade jävla uppsats.

Måste ha min uppsats så gott som klar till nästa vecka och jag har skrivkramp. Att det kan vara så jävla svårt att formulera om mina tanka till ord. Att jag sen ska in till mamma ikväll och julbaka gör allt ännu mer stressande. Jag måste skriva nu men det går fan inte. Känner att allt bara är väldigt jobbigt just nu. Allt jävlas och mina glasögon sitter för hårt och gör ont. Ska se om min bror kan släppa av mig vid optikern ikväll så jag kan fixa till dem lite. Nu sitter de för hårt bakom öronen och det är riktigt jobbigt. Jag får fortfarande huvudvärk av dem med vilket är jobbigt som fan. Nä nu har jag gnällt tillräckligt. Så ska sätta igång lite musik och försöka glömma alla problem och hitta lite motivation.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0