Då var denna dagen slut.

Det var skönt att få sola lite och jag har fått en jävla massa fräknar nu. Det är bra att få lite färg för man känner sig fan helt hängig när man är blek. Jag har även pluggat en massa och idag har det blivit 3,5 sida till på uppsatsen. Tror jag är uppe i ungefär 40 sidor nu men en del ska ändras och en del ska tas bort helt. Men har fortfarande en massa att skriva så jag är inte klar än på ett tag. Men jag börjar se ljuset i tunneln och det blir klarare och klarare hur uppsatsen ska formas. Imorgon blir det att åka in till stan och handla och hämta paket. Äntligen ett paket som är till mig och inte bara en massa julklappar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0