Årsresumé Juni - Juli

Juni
Juni var en månad med en massa roligt. Jag tog examen och dirket efter blev det den traditionella semestern med pappa i Blekinge. Jag spenderade även alldeles för mycket pengar på festivalbiljetter, men fick se både Bullet på Muskelrock och Ghost på Bråvalla. Jag utökade även min kamerasamling riktigt rejält med nio nya polaroidkameror och en ny systemkamera. 
 
Juli
I juli var det äntligen redig varm sommar och jag spenderade den på Tyrolen och ute på landet med min familj när jag inte jobbade. Jag och Nicolina åkte till Östersjöfestivalen för att äntligen få se Mustasch igen. Jag fick även äntligen se Mando Diao igen och det var en så perfekt kväll. Men det mest minnesvärda var nog ändå min bror och Giedres bröllop. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0