Årsresumé Januari - Mars

Jag måste ju ha en liten resumé i år med även om året har varit rätt dåligt. Men det finns ändå lite höjdpunkter som jag inte hade klarat mig utan.
 
Januari
Jag började året med att få ett VG på min älskade uppsats och planera inför att få träffa Meat Loaf igen. Så det blev en del shopping från Spell and the gypsy för man kan inte träffa Meat Loaf utan en snygg långkjol. Jag fick även roa mig med att kolla på Screamer på Kafe de Luxe. 
 
Februari
Under februari umgicks jag med familjen och lille söta lillebror. Jag köpte lite nya kameror och förberedde inför min praktik som professionell groupie. Jag fick även nöjet att se The Scams på Harrys i Växjö
 
Mars
I mars blev det uppenbarligen en väldigt massa shopping. Jag fick både paket från Victoria's secret och Spell and the gypsy. Sen blev det att beställa en ny dator då min älskade Ferrari dator la av helt. Jag grät floder över min söndriga dator men blev lite gladare när jag fick den nya och såg att den glittrade.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0