Årsresumé Augusti - September

Augusti
Sista sommarmånaden och den spenderades med en del kul. Jag var på Tyrolen och kollade på Brolle en väldigt regnig kväll. Hammered Satin från LA hade hittat tillbaka till lilla Sverige och jag och Nicolina fick äntligen se dem live igen. Jag fick även lite snygga kläder och smycken från Spell and the gypsy skickat till mig. Vi hade världens roligaste after work med efterfest hemma hos Alexander.
 
September
I september började äntligen skolan igen och jag fick börja skriva på min uppsats. Jag skämde bort mig själv med en ny Dreamweaver bag efter att ha jobbat hela sommaren. Tyrolen hade sin sista loppis och stängde för säsongen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0