Äntligen har mitt paket kommit.

Har varit en massa krångel med mitt paket fråån Victoria's secret då de skickade det till fel adress. Men efter att ha pratat med en trevlig karl på posten så har han lyckats att leta upp det och fått det skickat till rätt adress. Men jag kan inte hämta ut det förrän imorgon men det gör ju inget. Jag är bara glad över att han lyckades fixa det till rätt adress. Nu ska jag stax ta mopeden in till stan och gå och sola lite. Jag har blivit väldigt blek under tiden jag varit förkyld så behöver det nu. Jag kan knappt fatta att det är december och jag fortfarande kan köra moped till stan. Det är ju helt underbart! Men om det nu blir snö imorgon kväll så är det slut på det. Nä dags att fixa till håret lite och sen åka. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0