Sitter hos mamma nu.

Jag ska försöka dryga ut kassan lite genom att gå på personalmötet idag. Det var väldigt längesen jag var på ett möte och då jag bara jobbar helgerna så får jag aldrig riktigt reda på vad som händer. Förra helgen jag jobbade var det en massa som jag störde mig på så lika bra att vara med på mötet idag. Sen så måste jag till jobbet imorgon och lära mig hur man kokar vällig. Lätt som en plätt kan tyckas men jag är inte en person som är en hejare i köket så jag vill inte gärna utforska det helt själv första gången. Så imorgon joinar jag Elsie för att lära mig det. Men nu är det praktikjobb fram till två tiden då jag måste bege mig mot jobbet. Det fanns en liten baktanke med att börja praktiken igår för jag kommer inte kunna lägga 8 timmar på det idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0