Men åhh!

Började dagen med att gå till jobbet och fixa lite. Stannade där i ett par timmar och sen var det hem till mamma och packa ihop alla mina saker igen. Pappa kom och hämtade mig och vi stack till Halmstad lite då det var en del vi behövde köpa där. Så jag kom hem rätt sent och slocknade i soffan. Så nu sitter jag här i mörkret och undrar var tiden tog vägen? Även om jag varit iväg hela dagen så har jag ändå kunnat fixa med praktiken. Så smidiigt ändå att ha sin arbetsplats på internet men lite livsfarligt då jag inte vet när jag ska sätta stopp och ta ledigt för dagen. Idag har jag fått arbetsuppgifter från Lexa Vonn, planerat lite med Siphon fuel från Göteborg som ska ha releaseparty snart och fått en förfrågan om hjälp med promotion för ett band i USA som ska komma till Sverige för första gången i sommar. Så det går väldigt bra på praktiken och det går snabbt framåt. Min nya facebooksida hade när jag gick och la mig igår 13 vänner och nu har jag 80 vänner. Så den svenska föreningen sprids snabbt både till musiker och plastic tjejer i andra länder.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0