Jag har inte riktig koll nu.

Jag vet vilket datum det är men håller inte reda på dagarna alls. Lite illa men det kvittar egentlgen då jag jobbar varje dag nu. Bara jag håller koll på när det är söndag för då ska första delen av praktikrapporten in. Det kan vara smidigt att få in den i tid för nästa del ska vara inne när jag är nere i Hamburg och hänger backstage med Meat Loaf. Då blir det stressigt som fan att fixa med allt. Kanske bäst ändå att jag sätter mig med min almanacka och uppdaterar min hjärna lite på hur en vecka ser ut. Det är en massa som ska göras nu de kommande veckorna. Nästa vecka är det hjärt- och lungräddning på schemat, seminarium i skolan och sen ska det jobbas och åkas till Tyskland veckan därpå. Jag längtar fan till jag ska få träffa Meat, det känns i kroppen att det börjar närma sig nu och jag är nervös som fan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0