Jag har fullt upp.

Har varit på personalmötet idag och det var trevligt och imorgon ska jag som sagt tillbaka lite på morgonen. Sen har jag fixat med praktiken resten av dagen. Det är lite svårt att stänga av och ta ledigt när man väl kommer igång. Det är ju en väldigt personlig praktik då det är jag som skapar mina arbetsuppgifter och jag jobbar som en frilansare. Så jag har idag fixat en facebooksida för Swedish plastics och det är ju lite svårt att logga ut sen. Det är så roligt att se alla nya vänner trilla in och förhoppningsvis så är de stöttandei vad jag gör. Om du känner att du vill vara vän med mig så sök på swedish plastics och skicka iväg en vänförfrågan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0