Här var det tyst.

Jag har inte kunnat logga in på bloggen från mobilen så det har blivit lite för tyst här. Nu sitter jag iallafall i Helsingborg med Nicolina och har precis ätit frukost. Det blev en väldigt lång sovmorgon idag då jag var helt slut efter fredagen och konserten igår. Jag tror inte jag sov någonting natten till lördag så jag hade mycket sömn att ta igen. Men fan vad värt det var. Att få se en jävla massa bra band på två dagar är aldrig fel. Jag har även sparkat min tågskräck i röven och helt orädd åkt både spårvagn och tåg fram och tillbaka i Skåne. Det har hänt så mycket denna helgen och jag har träffat så mycket roligt folk att det är sanslöst. Jag är så glad över att Martin i Siphon fuel bjöd mig till Göteborg för en helg med dem. Deras releaseparty var riktigt lyckat tycker jag och jag hoppas de tycket det med. Det var riktigt roligt att få chansen att vara delaktig. Jag har en massa snygga foton på dem som ni kommer få se så snart jag kommer hem igen. Likadant med The Scams som jag såg i Kristianstan igår. Det var riktigt kul att få se dem igen och fota dem. Älskar fan att fota rockband, det finns inget bättre. Imorgon går bussen hem till Ljungby igen och jag längtar. Jag saknar min säng och att ha tillgång till internet utan problem. Lite svårt att hålla uppe en ny förening och skriva en massa om internet inte går att få tag på.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0