Gårdagens fynd.

Som sagt så var jag på både loppis, second hand och klädbytardag igår och jag hittade en massa snyggt som fick hänga med hem. Jag lämnade dock iväg mer till klädbytardagen än vad jag byte till mig med gav Peter och Gabriella några av mina lappar så de kunde plocka på sig mer barnkläder till Tyra och lillebror. Men jag är väldigt nöjd med det jag fick med mig hem. Det var verkligen en jackpott igår när det gällde en del saker. Sånt man velat ha men inte hittat eller som varit för dyrt. Det bästa var självklart skinnjackan som troligtvis är en Jofama jacka från 70-talet och en mysig poncho med snyggt mönster. Sen blev det även en snygg röd sammetströja och lite t-shirts. Här har ni iallafall bilder på det snyggaste.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0