Allt börjar bli normalt igen.

Denna helgen var väldigt jobbig men rolig som fan. Jag har träffat en massa nya roliga människor som jag hoppas jag får träffa igen och det har varit helt underbart. Det kan nästan inte bli annat än underbart när man har en massa bra band att se. Men nu är allt tillbaka till det normala igen nästan. Jag har fått lite ångest och är lite deppig över att ta tag i alla vardagliga saker som måste göras igen. Jag släppte verkligen allt när jag åkte iväg i helgen och sket totalt i det. Men nu måste ju allt fixas igen och det gör mig deppig som fan. Sen är det jobbigt att gå från att ha en massa människor runt sig hela tiden till att vara helt ensam i sin lägenhet igen. Men nu har jag shoppat mig lite glad igen då de skitsnygga bootsen från H&M äntligen kommit in på hemsidan. Åhh jag längtar tills jag får dem.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0