Shopping!

Jag hade inte planerat att snåla i Stockholm men inte heller köpa en massa skit bara för shoppandets skull. Jag tycker jag lyckades rätt bra med shoppingen faktiskt. Vem behöver inte en till väst och en ny Polaroidkamera liksom? När jag väl köpte kameran blev det ju nästan tomt på kontot och jag fick sluta köpa saker. Men jag behöver fan inget mer än det jag hittade. Får jag en kamera och film till den så är jag nöjd för dagen, särskilt när kameran är den modellen jag inte har och har letate efter.
 



Kommentarer
Postat av: ann vicious

OMG!!! västen kan va bland det snyggaste jag sett på länge!! får jagfråga vars du hittade den? me wanna have a likadan! :)
även hur mnga polaroidkameror har du nu? storsamlarn :)

2012-09-10 @ 11:36:10
URL: http://sirtalkalot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0