Min nya kamera är här.

Idag fick jag min Lomography Diana mini och den är så jävla cool. Jag fick även lite Polaroidfilm och film till den andra kameran som jag beställt. Jag älskar att Lomography alltid har så snygga lådor till allt och att man får med lite böcker med bilder i. Lomography gör kameror för att underlätta för dig så även om det inte är världens bästa kamera så älskar man den. Man bara håller fram den och tar ett kort utan några problem och sen kan man själv välja vilket format det ska bli på kortet. Man kan även göra flera exponeringar på filmen och bara vrida upp filmen lite i taget för att kunna överlappa exponeringarna. Ja jag tror ni förstår varför jag är helt kär i min nya kamera.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0