Är det bara jag som blir trött på allt med en själv ibland?

Nu när jag var uppe hos Enita i Strängnäs blev jag lite sån. Hon är ju så snygg i håret och har snygg make up hela tiden, medan jag mest känner mig tråkig. Sen har jag svårt som fan att hitta smink som passar min hudtyp. Min foundation blir bara fläckig och det ser ut som om jag är jättetorr i huden och nästan flagnar. Jag vet inte varför det blir så men nu har jag iallafall testat lite olika och hittat en som passar. Så idag har basen varit snygg och den har fan hållt hela jävla dagen. Sen har jag även köpt lite ny ögonskugga så jag kan göra lite snygg sotning och inte köra den tråkiga jag alltid kör. Det känns som om jag bara fastnar ibland och kör på fast jag egentligen inte tycker det är bra men jag är för lat för att göra något åt det. Men nu jävlar så har jag tagit tummen ur och fixat och trixat lite så nu är jag nöjd för tillfället.
 

Kommentarer
Postat av: Enita

Tyst med dig kvinna, du om någon har fint smink o allt :D och för att inte tala om kläder...ect! Din ögonskugga passade ju svin bra på dig, men testa lite nytt så märkeru om du hittar annat kul :D

2012-09-14 @ 08:47:00
URL: http://reddressedwoman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0