Så mycket att göra men ingen ork.

Jag är fortfarande lite hes och snorig så jag hade fan bara velat bädda ner mig i soffan och kollat på film hela dagen. Men det är måndag så skolarbeten måste göras och uppsatsen måste skrivas på. Jag har bara en lektion denna veckan och sen ska jag till Stockholm så skolan måste prioriteras nu. Men samtidigt ser det förjävligt ut här hemma och jag skulle behöva städa hela lägenheten och tvätta en massa. Men då jag jobbat hela helgen och fortfarande är lite sjuk så vet jag inte vad fan jag orkar ta mig till. Nä nu ska jag fan äta frukost och så får vi se vad som händer sen. Jag har iallafall skrivit och skickat iväg skolarbetet som det var deadline på idag så jag har inget som måste göras just precis nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0