Nyklippt och lite ledsen.

Det har varit fullt upp hela dagen för mig men nu har jag parkerat mig i soffan för kvällen. Mitt hår har blivit klippt så det känns jättekort även om det inte är det. Men jag har nog glömt bort det om någon dag och är tillbaka till normalt igen. Sen har jag hämtat paket med en klänning och ett par nya byxor. Klänningen hade jag tänkt att ha imorgon men den passade inte alls utan måste varit designad för en tjockis med väldigt små bröst och jag är ju precis tvärtom. Så det blir tillbaka skick på den men byxorna är skitsnygga i guldfärgad jeansmodell. Men vad fan ska jag ha till mina nya lårhöga stövlar nu när klänningen inte passade? Jag vill ju ha dem på konserten imorgon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0