Ny vecka.

Så det är dags att ta tag i sitt liv igen och jag börjar med mig själv. Min hy är helt torr och ful efter att jag var förkyld så har precis tvättat av en ansiktsskrubb och jag ska troligtvis göra en ansiktsmask senare. Så får jag hoppas på att det hjälper så mitt smink inte ser förjävligt ut. Sen hade jag tänkt att ta tag i mitt berg av smutsig tvätt som jag inte orkat med. Samt sammanställa mina intervjuer till uppsatsen så det är gjort så jag kan komma vidare i mitt skrivande. Jag älska att skriva men nu är det så mycket att hålla reda på att jag inte riktigt vet vad jag ska börja någonstans. Så lika bra att börja med intervjuerna då de redan är gjorda och bara ska sammanställas.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0