Jag har fått paket.

Fick mina snygga stövlar idag och nya skitcoola köksknivar. Stövlarna är lite stora i skaftet men det är inte konstigt med tanke på mina taniga ben. Men det är snabbt fixat med lite resår band så de inte glider ner. Men de är verkligen skitsnygga och kommer bli perfekt att ha på konserter i höst. Jag har mina bootstaps på den ena för att visa hur jag tänker ha dem och visa hur stöveln egentligen ser ut på den andra. De blir direkt mycket rockigare med ett par bootstaps på tycker jag. 
 
Det var någon som undrade vem som tar alla bilder på mig och det är jag som tar dem med självutlösaren. Självutlösare är fan världens bästa uppfinning.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0