Ingen sömn idag inte.

Jag var tvungen att ställa klockan på ringning vid halv fem i morse bara för att ringa pappa och se så att han och min bror var vakna. Min bror ska till USA och det är inte så bra om han missar flyget. Men de var vakna och jag kunde somna om igen enda tills plåtslagarna kom och skulle fixa med fönsterblecken vid halv åtta i morse. Jag var rätt yrvaken när jag öppnade dörren åt dem. De hade tänkt att göra det från utsidan men då det var kallt och frost ute så var det för halt för dem att klättra upp till fönstren. Men de var klara rätt snabbt så jag kunde somna lite på soffan efter att de gått. Så nu sitter jag och väntar på någon karl som ska komma och måla de nya fönstren så jag kan flytta tillbaka allt igen och det blir riktigt klart. Men vem vet när han behagar dyka upp. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0