Groupies, groupies, groupies.

Det är inte lätt alltid att hitta lämpliga groupies till min uppsats. En del kallas inte för groupies och en del är inte i rätt tidsperiod för att kunna användas. Det finns ju väldigt mycket biografier från groupies som var aktiva under 60- och 70-talet men jag behöver ju bara en. Sen är det rätt dött med groupiebiografier under 80- och 90-talet tråkigt nog. Jag trodde att jag hade hittat en men när jag sen började läsa upptäckte jag att tidsperioden blev helt fel så då var det bara att tänka om igen. Men nu idag fick jag kontakt med en groupie vid namn Nikki McWatters som gick med på en intervju med mig. Jag känner mig väldigt lyckligt lottad som lyckas komma i kontakt med så fascinerande kvinnor som Lexa Vonn från USA och Nikki McWatters från Australien. Sen att de går med på att jag får intervjua dem gör mig bara helt överlycklig. Detta kommer bli bästa uppsatsen någonsin!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0