Det kommer bli så fint här hemma.

Jag och pappa var i Halmstad igår och shoppade lite och jag hittade en skitsnygg liten etanolkamin. Saken är den att det är väldigt kallt i min lägenhet på vintrarna så jag tänkte att en liten brasa hade varit bra att ha. Även om den inte kommer ge särskilt mycket värme så bidrar den ju lite iallafall och det blir väldigt mysigt här hemma. Men jag hade ju lite problem med var jag skulle ställa den då alla mina möbler är av trä och det finns en risk att färgen inte är så värmetålig. Men så hittade jag ett snyggt skåp i plåt på IKEA som kommer bli perfekt som tv-bänk och bras-bänk. Så min fina mamma har varit och köpt ett skåp till mig idag så de kommer nog snart hit med det. Åhh det kommer bli så fint här.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0