Vad sent det blev nu då.

Klockan är efter åtta och jag håller på med maten, kommer bli sent innan jag hinner äta. Men skitsamma så länge jag får mat i mig kanske. Jag är lite uttråkad idag och vet inte vad jag ska göra för att det ska bli roligare. Jag försökte ta reda på vad folk vill ha i julklapp så man kan shoppa lite. Men ingen vet vad de vill ha så jag får vänta. Kommer säkert hinna göra av med mina pengar på mig själv innan jag får reda på julklappar. Fan får inte göra av med mina pengar på mig själv innan jul. Kan ni påminna mig om det i en kommentar en gång om dagen än ni snälla?
 

Kommentarer
Postat av: N som i Nicolina

Ja om du ger tuff ulf en smäll så gör jag det! ;)

2012-11-27 @ 21:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0