Trött som ett as nu.

Var inte i säng förrän vid fyra i natt och blev väckt av grannen i morse så jag är trött som ett as nu. Det blir inget IKEA förrän imorgon vilket är skönt. Så har varit inne i stan och handlat mat nu och ska snart lägga mig och sova lite till. Sen ska jag fixa med bilderna från igår. Slingblade var riktigt bra igår, jag har inte hört dem innan så det var kul att de var så bra. Träffade på sångaren i The Scams och han sa att de var magiska och jag måste nästan hålla med. I övrigt var det en bra kväll, jag fick krama på Hampus Klang och basisten i Slingblade var framme och pratade med mig efter konserten. Älskar när de i banden kommer fram och hälsar på mig istället för tvärtom. Ibland blir jag lite blyg och känner mig jobbig som ska fram och hälsa och krama på alla som spelar i band jag tycker om. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0