Måste läsa som en galning idag.

Vi ska redovisa en bok muntligt på torsdag så jag måste läsa klart boken snart. Jag har läst de kapitel som varit viktiga för mig om groupies men har fortfarande en del kvar att läsa. Jag är trött som fan idag då vädret är riktigt tråkigt så det går inte snabbt att läsa. Men jag har ju till torsdag på mig så det är bara att kämpa vidare. Jag läser om kvinnor och rockmusik under 60- och 70-talet så det är intressant iallafall. Takläggaren var här idag och fixade läckan i taket så det inte regnar in på mig. Självklart dök han upp innan frukost och väckte mig när han sagt att han skulle komma efter frukost. Allt för att jävlas. Men han är van vid att se mig nyvaken då de väckte mig varje dag när de jobbade med taket. Det var bara att gå och lägga sig igen efter att han var klar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0