Jag trodde jag hade blivit galen där ett tag.

Fick ett sms om att jag hade ett paket att hämta ut och kunde för allt i världen inte komma på vad jag hade beställt. Jag är lite milt shopaholic så att jag beställer saker är givet men jag vet alltid hur många paket jag har på väg. Men nu hade jag ju redan fått allt jag beställt denna månaden så detta paket var ett mysterium. Jag började till och med fundera på om jag börjat beställa saker i sömnen men som tur var har jag inte börjat med en sån ovana. Utan istället var det lite film till kameran som inte fanns i lager när jag beställde i somras men som nu kommit in. Som tur var är det redan betalt och klart så nu är det bara att börja fota med mina älskade analoga kameror igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0