Jag hatar smink.

Det är fan omöjligt att hitta något som är perfekt. Köpte ny foundation idag och den jag hade är för mörk och den nya för ljus. Jag köpte den nya iallafall för jag planerar att blanda dem så de blir perfekta men det är ju sånt extrajobb. Varför kan det aldrig finnas en foundation i rätt ton direkt? Likadant med mascara, är det en bra borste så är mascaran smulig eller vägrar att torka. Det måste nog fan vara rätt svårt att göra smink då det iallafall i min mening aldrig blir perfekt. Kanske är mig det är fel på dock? Det skulle inte förvåna mig om det var så. Borde fan testa Victoria´s secrets smink någon gång. Jag älskar ju deras andra produkter så kanske att sminket är perfekt med.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0