Blev väldigt produktiv helt plötsligt.

Jag har skrivit ner vad jag ska säga på redovisningen imorgon men kommer väl säkert tappa bort mig i  texten så allt blir åt helvete som vanligt. Men nu har jag förberett så mycket jag kan iallafall och ska bara läsa igenom det någon gång till ikväll. Sen har jag varit duktig och dammsugit hela lägenheten och fixat så här är fint igen. Man mår så mycket bättre när det är rent och fint runt omkring men ändå är jag dålig på att städa. Men nu jävlar. Efter att jag hade kartonger och plast överallt på mitt golv efter paketet jag fick så var det dags. Så nu kanske man skulle leta fram julpyntet innan jag hinner stöka ner igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0