Beslutsångest som fan.

Hade tänkt att beställa lite från Victoria's secret men det finns så mycket snyggt att jag inte kan bestämma mig. Blir galen på det och kan inte beställa allt snyggt jag ser. Jävla affär att ha snygga saker. Om man ska skita i julklappar och bara shoppa till sig själv i år. Jag har seriöst inte gjort något annat än att sitta framför deras hemsida hela dagen. Men mår fortfarande illa så lite tröstshopping är nästan befogat. Men nu måste jag ta tag i mitt liv om jag ska lyckas ta mig till konserten ikväll. Kommer bli jobbigt som fan imorgon när jag och mamma ska till IKEA. Särskilt när jag ska ta nattbussen hem och är hemma vid halv fyra på morgonen. Men vill man gå på konsert så får det bli så.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0