Stressad!

Jag känner mig stressad som fan över skolan just nu. Mest är för att jag måste lämna ifrån mig datorn imorgon och jag vet inte hur många timmar det kommer ta. Men jag har förberett allt nu så jag kan plugga under tiden jag väntar på datorn. Så jag sticker in till mammas lägenhet imorgon och pluggar där. Jag är så jävla glad över att jag köpte en ny skrivare och en cd-brännare tidigare i år för annars hade jag suttit i skiten nu. Så detta ska nog gå bra ändå men jag kommer nog vara stressad och nervös enda tills dessa två sista dagarna i skolan är över. Sen får vi bara hoppas att det bara är lite damm i datorn som är problemet och inget värre. Fast då köper jag ju en ny vilket kan vara kul då jag blev lite förälskad i Lamborghinin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0