Jag blir galen.

Min dator bara dör av värmen nu och jag får fan panik. Jag älskar min dator och blir helt orolig så fort den bara dör. Men troligtvis blir den bara för varm så jag ska fixa med den nästa vecka och blåsa ur allt damm ur den och sånt. Sen får jag kanske beställa en kylplatta till den med så den mår lite bättre. Fast jag funderar på att köpa en ny dator då jag har haft denna några år nu. Men jag vet inte riktigt då det är en del pengar som försvinner då och det hade varit bra att inte göra av med alla sina pengar direkt. Sen är ju saken den att jag älskar min Acer Ferrari och ska jag ha en ny vill jag helst ha något liknande. Men det finns ingen nyare modell av Ferrari så det lutar åt en Asus Lamborghini istället då. Men jag kan inget om datorer så måste rådfråga lite folk först men jag blev fan lite kär i Lamborghinin. Och nej jag kan inte köpa en vanlig laptop jag vill ha en designer laptop och jag har fastnat för bilarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0