Idag blir det bakgårdsbonanza på Uffes källare.

Det kommer bli så jävla kul förhoppningsvis, jag har sett fram emot detta som fan. Så vid två kommer jag ta bussen till Växjö för att få se en jävla massa band live och sen är jag nog inte hemma igen förrän vid 4 på morgonen. Men vem bryr sig när man kommer hem när man ska tillbringa dagen med att se detta: Christian Rospigliosi, Malin Andersson, The Hector, The Frankie Lee’s, Esther, Thrill Warriors, Bring me the fucking riot man, The Watts, Scams,White trash family och Kite. Mmm det kommer bli bra som fan och kameran ska med och dokumentera denna dag så imorgon blir det bildbomb kan jag lova.

Bakom mig ser ni min nya klädställning jag fick i present igår och även Cry baby tröjan var en present.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0