Grattis till mig på min födelsedag.

Det är seriöst lite ångest idag över att bli äldre men det går nog över snart förhoppningsvis. Det är ju knappast som om det märks just denna dagen att man blir äldre, det blir man ju varje dag och då utan ångets. Så jag ska nog överleva min egna födelsedag. Jag hade tänkt att plugga idag och pyssla lite då jag köpte snöre till att göra armband igår. Men först tänkte jag visa min nya klänning jag köpte igår men snabbt klippte sönder till en tröja. Erkänn den är snygg? Den blir skitbra nu till sommaren.

Kommentarer
Postat av: Amie

Grattis på födelsedagen!



Hoppas att det blir en massa tårta och annat trevligt. Ses på lördag!



/Amie

2012-05-16 @ 09:40:57
Postat av: Ida

GRATTIS :D

2012-05-16 @ 12:35:10
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: enita

både linnet och tröjjan var skitsnyggt på dig :)



grattis igen gumman :)

2012-05-16 @ 19:21:12
URL: http://reddressedwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0