Det gick bra idag.

Mina tänder såg fina ut och det behövdes inte slippas eller göra något alls. Sen hade jag även sådan tur att jag hade två allmänna tandvårdsbidrag som väntade på att bli använda. Man får 300kr varje år från försäkringskassan verkar det som, så hela tandläkarbesöket gick på hela 5kr. 5kr som jag snodde av pappa då jag inte hade några lösa pengar och det kändes onödigt att betala 5kr med kortet. Så det blev plågfritt och gratis idag. Vilket var bra för då hade jag fanktiskt råd att tröstshoppa ett par skor. Men inte fan hittade jag några skor bara för det. Men nu är ett par beställda från Nelly och förhoppningsvis sitter de bra och är snygga.

Kommentarer
Postat av: Thesse

Dom där linnena 3-pack köpte jag med, de satt riktigt fint å var i fin kvalité ;) Men OOooh, va häftigt, hela tandis-besöket gratis! :O Sån tur kommer inte jag ha, får nog betala minst 300 iaf :P

2012-05-10 @ 10:55:39
Postat av: Thesse

Eller vänta nu, det var visst bara en annons från Ellos på din sida, ursäkta :P

2012-05-10 @ 10:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0