Pulp Fiction.

Jag har suttit och skrivit på min individuella slutuppgift i film kursen hela dagen och är snart klar. Jag vet inte om jag gör rätt men det ser bra ut iallafall. Min lärare har förövrigt varit inne på lärplattformen och kommenterat bilagan jag gjorde igår. Enligt henne så är jag ett proffs på layout bland annat. Undrar vad det är mer jag är proffs på? Det kändes ju väldigt bra att få höra det iallafall då jag känt mig väldigt stressad med skolan och jobbade i flera timmar med det. Så det är skönt att det man gör uppskattas och anses bra av andra. Men nu är det Pulp Fiction som ska skrivas klart och sen en liten rapport om seminariet vi hade i måndags och en komplettering från när jag var sjuk i förra veckan. Det ska vara klart till midnatt på söndag och det borde jag fan hinna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0