Jag har fått paket.

Jag fick min film till nya kameran idag och jag är så nöjd. Jag köpte ju en svart/vit film som var något samarbete med Ace hotel. Så jag fick ju en snygg låda och en liten bok med den filmen. Sen köpte jag även en färgfilm som jag ska testa senare i kameran jag vann i söndags. Jag har testat att ta två kort med nya kameran och den verkar funka fint. Det första kortet blev inte helt framkallt men det andra blev hur bra som helt. Men den kameran är till för att ta porträtt med så hade tänkt att ha den till det. Ska bara hitta lite snyggt folk att faktiskt ta lite bilder på. Det blev iallafall ett porträtt på mig då jag fotade en tavla jag gjort med mig själv som motiv. Så vad tycker ni?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0