Är det våren som gör det?

Fy fan vad kul konserten var igår, de var fan helt galna. Jag vet inte om det är att våren är i antågande som gör det men det gick ju knappt att gå i närheten av de i bandet utan att få en puss igår. Jag ville ha en kram av Stam och fick en puss på bröstet, två gånger. Sen när Ralf pussade Nico på munnen trodde jag fan att jag skulle dö och att hon skulle svimma. Men även jag fick en puss efter att han signerat mina shorts i skrevet utan att jag bett om det. Jag som äntligen hade hittat ett par snygga lita slitna svarta shorts och nu måste jag köpa ett par till. Jag fick även en autograf av Stam på rumpan då han inte ville vara sämre än Ralf, eller bara ville ta på den? Det var kul att träffa på alla iallafall och jag fick nya skivan signerad så den ska ramas in. Men shit bästa Mustaschkonserten jag varit på i hela mitt liv. De var magiska på scen och posade något fruktansvärt för min kamera vilket jag tycker är helt perfekt. Sen måste jag bara älska att de kör hela nya skivan rätt upp och ner för oss live. Undrar var de spelar härnäst?


Kommentarer
Postat av: ENITA

Avis!!!! :D

2012-03-25 @ 11:43:56
URL: http://reddressedwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0