Usch vad trött jag är.

Jag och pappa har precis kommit hem till vandrarhemmet efter att ha varit iväg hela dagen. Så jag sitter och äter lite nu för jag är hungrig som fan. Det är skitkallt överallt här både ute och inne så jag fryser som fan nu. Så det blir nog bara att duscha lite snabbt och sen gå och lägga mig. Jag är fortfarande trött efter helgen så jag behöver sova. Men det har varit en bra dag idag och vi har hälsat på lite folk och varit på loppis. Jag hittade en sjunde Polaroidkamera på loppisen och jag fick bara betala 10kr för den så det var ju som hittat. Jag har redan en likadan men som inte har blixt men den är inte så bra så förhoppningsvis är denna lite bättre. Snygg som fan är den iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0