Nervös.

Usch det är tenta idag och jag är nervös som fan. Men jag känner att lite information har fastnat så nu måste den bara matchas med musiken jag kommer höra. Jag är inte duktig på att lyssna på musik och sen skriva ner vilka instrument det är och var den kommer ifrån. Men det ska nog gå bra ändå. I vilket fall som helst så är jag glad idag för det blir en runda till Muskelrock efter jobbet imorgon och det kommer bli så jävla kul. Jag är så jävla glad över att ha en familj och vänner som ställer upp när jag vill på konsert. Det betyder väldigt mycket för mig att få gå på vissa saker och kan jag inte gå blir jag ledsen som fan. Jag var ledsen som fan ett tag igår men nu är det löst och jag är världens lyckligaste kvinna. Sen blir det väl så att jag får betala över 100kr timmen för att få vara där ute då jag måste köpa en 3-dagars biljett. Men det är så jävla värt det enligt mig för att jag kommer ha skitkul de jävla timmarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0