Jag har fått paket.

Jag hade hela brevlådan full med paket idag och jag blev så glad. Jag hade beställt lite kul som jag fick hem nu så som smink och en skitsnygg mexico filt. Filten får ni se sen när jag inrett redigt med den och det är snyggt hemma. Men det bästa som jag fick idag var en försenad födelsedagspresent från min kompis Therese. Hon har börjat att virka så jag fick en liten maskot och handledsvärmare som hon gjort själv. Så jävla sött och jag blev skitglad. Precis vad jag behövde efter pissdagen igår.
Jag tror att tentan gick okej idag och jag hoppas på ett godkänt iallafall. Men nu är det mest skönt att det är över så man slipper tänka på det. Men lite synd att det var sista dagen i skolan men det blev en bra dag som avslutades med lite häng på stan med Amie. Åhh jag är så jävla taggad på att sticka till Muskelrock festivalen med henne imorgon. Jag ska bara jobba i några timmar först men sen jävlar blir det Tyrolen och Muskelrock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0